marți, 18 august 2009

Tale as old as time...by Ziggy

"In viata nu ai decat o unica mare dragoste: toate cele care o preced sunt amoruri de rodaj, iar toatecele care o urmeaza sunt amoruri de recuperare".

And I agree with it. Viata iti ofera o unica mare iubire, altfel nu ar mai fi catalagota ca fiind UNICA. Ironia sortii este ca oamenii au uitat sa traiasca in prezent si se gandesc doar la ce "trebuie" sa faca pentru viitorul lor. Ironia face ca in cautarea persoanei ideale pentru noi, o pierdem sau nu o recunoastem pentru ca ratiunea noastra este aceea de a fi intr-o continua cautare, nu de a gasire, recunoaste si accepta acea unica mare iubire.

Si uite asa ajungem sa traim amoruri de rodaj sau si mai trist amoruri de recuperare.
Citatul de mai sus m-a puspe ganduri. M-a ajutat sa imi dau seama ca am trait intr-adevar o iubire de rodaj, care m-a ajutat sa urc inca o treapta spre maturizare si spre definirea mea ca femeie.

Nu stiu daca am intalnit marea iubire, maybe it just passed me by on the street. Totusi stiu ca am capacitatea de a ma darui total si neconditionat atunci cand iubesc.

Si pentru ca sunt o romantica incurabila, sper ca marea iubire sa ma gaseasca sau sa ma regaseasca... si daca cumva am trecut pe langa ea, sa ma ierte si sa intoarca :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu